Powrót

GRU - Obsługa generalnego rejestru umów wraz z omówieniem umów dochodowych waloryzowanych.

Podsystem GRU służy do ewidencjonowania i kontroli wszelkich umów, porozumień oraz aktów notarialnych (itp.) zawieranych przez Gminę. Rejestr umów może być obsługiwany przez każdą komórkę urzędu (każdy rejestruje tylko swoje umowy), lub centralnie przez jeden wydział. Program przewiduje możliwość rejestracji wielu "wariacji" umów. Zarejestrowane dane wykorzystywane są później do wystawiania i kontroli innych dokumentów w podsystemach OTAGO (np.: księgowych, takich jak faktury). Całość służy utrzymywaniu dyscypliny budżetowej.

FUNKCJONALNOŚĆ
  1. Wyszukiwanie umów z kartoteki umów wydatkowych, dochodowych, mieszanych i innych:
    • wg numeru umowy
    • wg nazwy lub nazwiska kontrahenta
    • wg daty umowy
    • wg kategorii umowy
    • wg grupy umowy
    • wg jednostki realizującej (wydziału, który otrzymał środki na realizację umowy w budżecie)
    • wg statusu umowy
  2. Rejestracja umów:
    • umowy zlecenie
    • umowy o dzieło
    • umowy agencyjne
    • umowy o roboty budowlane
    • kontrakty inwestycyjne
    • umowy pożyczki
    • umowy najmu
    • umowy dzierżawy
    • umowy kupna
    • umowy sprzedaży
    • akty notarialne
    • umowa użyczenia
    • dowolnie skonfigurowane rodzaje umów
  3. Kontrola umowy z planem budżetu (każda umowa ma określoną klasyfikację budżetową).
  4. Poprawianie zarejestrowanej umowy.
  5. Akceptacja umowy wewnątrz komórki.
  6. Akceptacja umowy przez komórkę wyższego rzędu.
  7. Tworzenie aneksu do umowy.
  8. Rozwiązanie umowy.
  9. Anulowanie umowy.
  10. Tworzenie przypisu na karcie kontowej na podstawie umowy.
  11. Przeglądanie karty kontowej kontrahenta.
  12. Przeglądanie stanu realizacji umowy.
  13. Tworzenie różnego rodzaju zestawień i wydruków:
    • zestawienie umów i aneksów anulowanych
    • zestawienie umów zakończonych
    • wydruk wykazu umów wg rożnych kryteriów
    • wydruk zestawienia syntetycznego umów
  14. Obsługa słowników podsystemu.
INTEGRACJA

WPBUD - Obsługa wpływów budżetowych - przesyłanie umów na podstawie których będą generowane faktury.

WYBUD - Obsługa wydatków budżetowych - sprawdzanie zgodności dokumentów wydatkowych z umową.

PLBUD - Obsługa planowania budżetu - kontrola umów z zarejestrowanym planem budżetu.

KASA - Obsługa kasy (dochodowej) - przesłanie informacji o należności danego podmiotu do kasy.

WIND - Windykacja wpływów budżetowych - stworzenie przypisu na karcie kontowej.

Witryna używa plików ciasteczek (cookies) wyłącznie do przechowywania danych sesyjnych. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na wykorzystanie ciasteczek prosimy wyłączyć ich obsługę w przeglądarce internetowej.