Powrót

E-URZĄD - Elektroniczny Urząd

E-Urząd jest rozbudowanym, funkcjonalnym systemem internetowym pełniącym rolę Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP). Umożliwia petentowi dostęp przez internet do usług oferownych przez jednostki samorządowe.

Elastyczna budowa systemu pozwala w ramach jednego portalu na obsługę wszystkich jednostek miejskich np. urząd miasta/gminy, MOPS, MOPR, szkoły, zakłady.

System umożliwia przesyłanie wypełnionych formularzy (w postaci e-paczki) do system obiegu dokumentów a następnie do systemów merytorycznych jak również na konto e-mail.

Szeroka integracja z systemami dziedzionowymi pozwala na autmatyzację obsługi wniosku a co za tym idzie zmniejszenie kosztów.

FUNKCJONALNOŚĆ

Skrzynka

Podstawowa funkcjonalność

  • obsługa wielu jednostek budżetowych w ramach jednego systemu
  • podział usług na dowolne kategorie
  • możliwość definiowania usług zawierających zarówno formularze elektroniczne jak i do druku
  • rozbudowany, wizualny edytor formularzy elektronicznych XML, możliwość kopiowania do/z aplikacji biurowych
  • indywidualne skrzynki dla każdego zarejestrowanego petenta
  • obsługa płatności elektronicznych
  • wysyłanie wniosków z załącznikami - do systemu obiegu dokumentów lub na adres e-mail
  • generowanie urzędowego poświadczenia odbioru (UPO) z wykorzystaniem HSM spełniającego normę FIPS 140-2 poziom 3.
  • wbudowana obsługa podpisu elektronicznego weryfikowanego certyfikatem kwalifikowanym
  • automatyczna weryfikacja podpisu elektronicznego
  • moduł własnego, lokalnego centrum certyfikacji
  • system obsługuje profil zaufany ePUAP
  • opcja wysyłania wniosku bez podpisu dla użytkowników zweryfikowanych przez urząd
  • wysyłanie odpowiedzi do petenta

Opcjonalna dodatkowa funkcjonalność

  • sprawdzanie stanu sprawy zarówno "papierowej" jak i elektronicznej
  • prezentacja informacji z systemów podatkowych z możliwością płatności elektronicznej
  • prezentacja opisów usług na stronie internetowej miasta/gminy
  • powiadomienia SMS
  • newsletter
  • uzgadnianie terminów spotkań z petentami (kalendarz - terminarz)
  • możliwość ekspresowej rejestracji użytkownika w opariu o konto Facebook lub Google
INTEGRACJA
  • system obiegu dokumentów - obsługa wniosków i odpowiedzi, sprawdzanie stanu sprawy
  • systemy dziedzinowe, wraz z automatyczną rejestracją danych z formularzy i wysyłaniem odpowiedzi
  • KOS - rejestracja danych petenta
  • BIP / strona internetowa - publikacja kart usług
Witryna używa plików ciasteczek (cookies) wyłącznie do przechowywania danych sesyjnych. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na wykorzystanie ciasteczek prosimy wyłączyć ich obsługę w przeglądarce internetowej.