Powrót

STP - Obsługa stypendiów i zapomóg szkolnych

Program STP przeznaczony jest do obsługi stypendiów i zapomóg szkolnych przyznawanych mieszkańcom gminy wg ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t. jedn. Dz.U.z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 ze zm.). Prowadzi ewidencję wniosków i wydanych decyzji, a także obsługę wypłat i świadczeń rzeczowych.
Program zintegrowany jest z kartoteką osobową mieszkańców Ewidencji Ludności, programami obsługi finansowo księgowej, kasy i obsługi wydatków budżetowych. Płatności mogą być realizowane zarówno poprzez przekazywanie przekazów do poczty, banku pocztowego lub innych banków w systemie home banking. Przy tworzeniu programu szczególny nacisk położono na ułatwienie rejestracji wniosków przez automatyczne uzupełnianie danych osobowych.

FUNKCJONALNOŚĆ
  1. Obsługa kartoteki wniosków
    • Rejestracja danych podstawowych wniosku.
    • Poprawianie błędów danych podstawowych wniosku
    • Anulowanie wniosku
    • Obsługa dokumentów o dochodach
    • Rejestracja dokumentów o dochodach
    • Poprawianie dokumentów o dochodach.
    • Anulowanie dokumentów o dochodach
    • Obsługa danych o świadczeniobiorcy
    • Zmiana dokumentów świadczeniobiorcy
    • Anulowanie dokumentów świadczeniobiorcy
    • Poprawianie błędów w dokumentach świadczeniobiorcy
    • Dowolne wyszukiwanie wniosków wg zadanych kryteriów
  2. Obsługa decyzji
    • Rejestracja decyzji wniosku
    • Rejestracja decyzji o wypłacie stypendium
    • Rejestracja decyzji o odrzuceniu wniosku
    • Rejestracja decyzji o wyrównaniach/potrąceniach
    • Rejestracja decyzji o wypłaceniu wyrównania
    • Rejestracja decyzji o potrąceniach nienależnych świadczeń
  3. Obsługa naliczania świadczeń
    • Naliczanie
    • Kasowanie naliczeń
  4. Obsługa wypłat /KASA/BANK/PRZEKAZ
  5. Obsługa wydruków
    • Wydruki list wypłat stypendiów i zapomóg
  6. Przekazywanie danych do FK
    • Przekazanie danych do FK z list bieżących
    • Przekazanie danych o zaangażowaniu środków do FK
  7. Obsługa słownika świadczeń
  8. Obsługa słownika parametrów
INTEGRACJA

ELUD - Ewidencja Ludności - pobranie podstawowych danych o osobie do wniosku.

FKJB - Obsługa finansowo-księgowa jednostki budżetowej - przesłanie list wypłat do księgowania.

Witryna używa plików ciasteczek (cookies) wyłącznie do przechowywania danych sesyjnych. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na wykorzystanie ciasteczek prosimy wyłączyć ich obsługę w przeglądarce internetowej.