Powrót

KSOD - Kompleksowy System Obiegu Dokumentów

System KSOD zbudowany został jako aplikacja przeglądarkowa w technologii ADF. Nowa technologia zapewnia większą elastyczność i otwartość aplikacji na ewentualne zmiany bądź integrację z zewnętrznymi systemami przeglądarkowymi. KSOD stanowi alternatywę dla systemu RISS. Wspomaga nadzorowanie przepływu pism i spraw prowadzonych w urzędzie. Wszystkie stanowiska w urzędzie podłączone do tego podsystemu mają możliwość przesyłania pomiędzy sobą wszelkich informacji, pism i spraw bez udziału papieru i straty czasu potrzebnego na dostarczenie dokumentów. Elektroniczny przekaz danych poza skróceniem czasu na załatwienie sprawy zapewnia również możliwość sprawdzenia, kto w danej chwili zajmuje się daną sprawą, na jakim etapie realizacji znajduje się sprawa i jaka jest jej historia (tzn. przez kogo i kiedy została przyjęta, przez jakie stanowiska przechodziła itp.).

FUNKCJONALNOŚĆ

Ogólne cechy systemu

- Nowoczesny i wygodny interfejs użytkownika
- Personalizacja wyglądu
- Dostęp przez przeglądarkę internetową - z dowolnego miejsca, bez potrzeby instalacji dodatkowego oprogramowania

Funkcjonalność

  1. Kartoteki pism i spraw
    • Wyszukiwanie po dowolnej kolumnie
    • Podział na foldery - definiowane przez użytkownika
    • Oznaczanie priorytetu
    • Szybki podgląd wybranych szczegółów pisma lub sprawy
    • Eksport kartoteki do arkusza kalkulacyjnego
    • Rejestracja pisma i sprawy
    • Automatyczne przenoszeniem petentów między sprawą i pismami
    • Operacje przekazania, wydania, zatwierdzenie (w tym wieloetapowe)
    • Obsługa dokumentów i załączników
    • Przygotowywanie dokumentów na podstawie definiowalnych szablonów
    • Numeracja spraw zgodna z JRWA
  2. Kartoteka przesyłek
    • Rejestracja przesyłek na podstawie sprawy z możliwością wyboru pism i petentów
    • Automatyczne obliczanie opłat na podstawie zdefiniowanych typów przesyłek
    • Grupowe wydruki (np. kopert) na podstawie definiowalnych szablonów możliwość umieszczenia kodów kreskowych
    • Zmiana i kontrola stanów przesyłek
  3. Obsługa zgłoszeń elektronicznych
    • Możliwość rejestracji pism na podstawie zgłoszeń e-mail
    • Możliwość rejestracji pism na podstawie zgłoszeń w formacie e-paczki z plikami xml - możliwość integracji z dowolnym zewnętrznym system zgłoszeń elektronicznych
    • Podgląd i wydruki zgłoszeń
    • Przekazywanie danych ze zgłoszenia do innych podsystemów z automatycznym pobieraniem danych z formularzy xml
    • Sporządzenie i wysłanie odpowiedzi w formie e-paczki
  4. Obsługa tworzenie i rozsyłania wewnętrznych aktów prawnych
  5. Obsługa kalendarza - terminarza użytkownika
    • Definiowanie wielu kalendarzy, z różnymi kolorami prezentacji
    • Zaawansowany podgląd wydarzeń - dzienny, tygodniowy, miesięczny
    • Udostępnianie kalendarzy na podstawie uprawnień
  6. Obsługa skanowania dokumentów
    • Szybkie skanowanie bez wyświetlania dodatkowych okien - wystarczy jednorazowa konfiguracja parametrów skanera
    • Wsparcie dla skanerów z automatycznymi podajnikami
    • Możliwość integracji z oprogramowaniem do rozpoznawania tekstu (OCR)
    • Podgląd skanowanego dokumentu
    • Obsługa czytników kodów kreskowych
    • Możliwość podłączenia skanu do pisma jako załącznik lub dokument
  7. Zaawansowany system uprawnień z obsługą zastępstw
  8. System raportów
    • Wydruki związane z obiegiem pism i spraw w urzędzie, m.in. otrzymane pisma, wystawione decyzje, wykazy, statystyki, pocztowa książka nadawcza
    • Możliwość ustawiania parametrów wydruków
    • Wydruki do formatów pdf, rtf, odt
  9. Zaawansowane słowniki konfiguracyjne
    • Kartoteki osób na podstawie danych z podsystemu KOS
    • Obsługa list adresowych
    • Obsługa szablonów pism i przesyłek
    • Konfiguracja numeracji
INTEGRACJA

Integracja ze wszystkimi podsystemami w zakresie wymiany dokumentów według indywidualnych potrzeb klienta

Automatyczne odczytywanie i udostępnianie danych z dowolnych systemów obsługujących standard XML (np. SEKAP)

Witryna używa plików ciasteczek (cookies) wyłącznie do przechowywania danych sesyjnych. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na wykorzystanie ciasteczek prosimy wyłączyć ich obsługę w przeglądarce internetowej.