Powrót

2014-02-20 Nowe wdrożenie w Urzędzie Miejskim w Gdańsku


Zakład Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o.o. podpisał z Urzędem Miejskim w Gdańsku umowę na opracowanie i wdrożenie rozwiązania informatycznego wspierającego procesy zarządzania finansami Gminy Miasta Gdańsk, realizowanego w ramach projektu „Dobre rządzenie i współpraca – odpowiedź na wspólne wyzwania w dziedzinie finansów publicznych”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej EISP Litwa-Polska-Rosja 2007-2013.

W ramach projektu dostarczone zostanie rozwiązanie informatyczne wspierające procesy zarządzania finansami Gminy Miasta Gdańska w zakresie Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz Zarządzania Projektami i Przedsięwzięciami zintegrowanymi z już funkcjonującym w Urzędzie systemem Otago oraz Gdańską Platformą Edukacyjną.

Zakład Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o.o. w ramach przedsięwzięcia przeszkoli również użytkowników i administratorów systemu.

 
Witryna używa plików ciasteczek (cookies) wyłącznie do przechowywania danych sesyjnych. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na wykorzystanie ciasteczek prosimy wyłączyć ich obsługę w przeglądarce internetowej.