Powrót
Mamy przyjemność poinformować, że Urząd Miasta Nowy Dwór Mazowiecki rozbudowuje Zintegrowany System Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO o kolejne usługi.
W ramach I części projektu „E-usługi w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Mazowieckim” wdrożony zostanie Elektroniczny Obieg Dokumentów – EOD wraz ze zintegrowanymi z nim modułami: optymalizacji czasu pracy, autoryzacji uwierzytelnienia i zarządzania użytkownikami oraz modułami integrującymi system EOD z systemami eUrząd, ePUAP i aplikacjami dziedzinowymi.
Wykorzystywany przez Urząd System Zarządzania Miastem OTAGO zostanie również wzbogacony o moduł e-usług Gospodarki Odpadami Komunalnymi.
W ramach projektu dostarczony zostanie również sprzęt oraz odbędą się szkolenia użytkowników.
Dzięki realizowanemu projektowi Zintegrowany System Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO użytkowany przez Nowy Dwór Mazowiecki stanie się jeszcze bardziej przyjazny mieszkańcom i pracownikom Urzędu.