Powrót
Spółka OTAGO podpisała w dn. 19.10.2012 r. umowę ze Stowarzyszeniem Gmin i Powiatów Nadnoteckich na wdrożenie w Urzędzie Miasta Piła systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów. Głównym celem realizowanego projektu jest wzrost sprawności obsługi interesantów Urzędu Miasta Piły oraz skrócenie okresu realizacji usług publicznych poprzez wsparcie procesów zarządzania miastem w kluczowych dla jego funkcjonowania obszarach. Dzięki realizacji projektu usprawniony zostanie przepływ informacji między poszczególnymi wydziałami Urzędu, a jednostkami organizacyjnymi oraz udostępnienie wielu usług publicznych dla obywateli miasta poprzez budowę elektronicznego obiegu dokumentów. Wdrożenie obejmuje również dostawę sprzętu komputerowego oraz przeszkolenie pracowników UM Piła. Będzie to już drugi projekt realizowany w mieście przez OTAGO. Pierwszy projekt, rozpoczęty w 2011 r., obejmował dostawę i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspierającego Zarządzanie Miastem.