Powrót
Zakład Usług Informatycznych Otago Sp. z o.o. podpisał z Urzędem Miasta Zabrze umowę na dostawę i wdrożenie oprogramowania - Kompleksowego Systemu Obiegu Dokumentów w powiązaniu z platformą SEKAP oraz na przeprowadzenie szkoleń dla Miejskich Jednostek Organizacyjnych w Gminie Zabrze. Kompleksowy System Obiegu Dokumentów połączy prawie 120 Miejskich Jednostek Organizacyjnych Zabrza: Urząd Pracy, Straż Miejską szkoły, przedszkola, biblioteki, domy opieki społecznej oraz placówki kulturalne.
Urząd Miasta Zabrza jest od wielu lat użytkownikiem Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem oraz Kompleksowego Systemu Obiegi Dokumentów autorstwa firmy OTAGO.
W roku 2011 Urząd Miejski w Zabrzu został laureatem konkursu „Złota@2011” w kategorii dużych miast. Nagrody zostały wręczone podczas 15 Konferencji „Miasta w Internecie” w Zakopanem.
Przedmiotem oceny jury był stopień rozwoju elektronicznej administracji w urzędach. Podstawę oceny stanowiły dane mówiące o stopniu zaawansowania prac organizacyjnych i inwestycyjnych prowadzonych przez samorządy w oparciu o plany i programy rozwoju społeczeństwa informacyjnego. Ocenie podlegała także jakość i użyteczność serwisów internetowych oraz usług świadczonych drogą elektroniczną.