Powrót

2011-11-23 System OTAGO w Urzędzie Miasta Piła


W dniu 17.11.2011 r. spółka OTAGO podpisała umowę  na dostawę i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspierającego Zarządzanie Miastem.

 

Wdrożenie obejmie podstawowe obszary działania Urzędu  Miejskiego w Pile, tj. księgowość i  finanse, budżet, prognozę finansową, kadry i płace, podatki i opłaty niepodatkowe, ewidencje ludności, ewidencje gruntów i budynków.

 

System będzie wspierał nie tylko  pracę pracowników Urzędu Miejskiego, ale również zapewni komunikację z jednostkami podległymi. W ramach wdrożenia pracownicy spółki OTAGO dokonają migracji danych z użytkowanych przez Urząd systemów oprogramowania oraz przeszkolą pracowników Urzędu w obsłudze oprogramowania firmy OTAGO.

 

Zakończenie wdrożenia zaplanowane jest na 30 czerwca 2012 r.

 

Podpisanie umowu UM Piła

 

Podpisanie umowu UM Piła

 
Witryna używa plików ciasteczek (cookies) wyłącznie do przechowywania danych sesyjnych. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na wykorzystanie ciasteczek prosimy wyłączyć ich obsługę w przeglądarce internetowej.