Powrót

2011-07-04 Oprogramowanie OTAGO wesprze pracę MOPS we Wrocławiu


Dnia 01 lipca 2011 spółka OTAGO, w wyniku wygranego przetargu publicznego podpisała umowę z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej we Wrocławiu.  Przedmiotem Umowy jest dostawa i wdrożenie Systemu finansowo-księgowego, sprzętu, systemu operacyjnego, bazy danych oraz świadczenie usługi asysty technicznej. Oprogramowanie OTAGO zastąpi kilka starych, niewspółpracujących ze sobą aplikacji dziedzinowych, pochodzących od różnych firm. Wdrożone oprogramowanie OTAGO pozwoli sprawnie i skutecznie realizować codzienną działalność MOPS. Wartość umowy wyniosła ponad 360 000 zł.

 
Witryna używa plików ciasteczek (cookies) wyłącznie do przechowywania danych sesyjnych. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na wykorzystanie ciasteczek prosimy wyłączyć ich obsługę w przeglądarce internetowej.